پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی کریمی جهرمی

1402-07-03
|
دیدارها

دیدار با آیت الله سید محمد باقر مصباح

آیت الله سید محمد باقر مصباح  شب گذشته با آیت الله العظمی کریمی جهرمی دیدار کردند .

در این دیدار معظم له خدمات انجام شده در راستای فقر زدایی گروه های مختلف مردم را با اهمیت دانسته و فرمودند : امروز بسیاری از مردم در رنج و‌سختی فراوان و با آبروداری زندگی را پیش میبرند و باید بیشتر از قبل به قشرهای ضعیف جامعه توجه ویژه گردد.

ایشان با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده توسط آیت الله مصباح، حضور روحانیون شیعه در کشورهای مختلف را با اهمیت دانسته و فرمودند : راه اندازی شبکه ماهواره ای مفید و پرمحتوا زیر نظر عالمان برجسته دینی و یا حضور مبلغین در کشورهای مختلف سبب معرفی بهتر و‌ رشد فرهنگ‌شیعه می گردد البته در این میان باید دقت کرد که در همه این اقدامات آنچه باعث اثرگذاری است زبان نرم، اخلاق خوب و مدارات با همه ی مردم است.

آیت الله العظمی کریمی جهرمی اقدامات انجام‌شده در  مدارس علمیه تحت نظر آیت الله مصباح، را سبب مسرت دانسته و با بیان اینکه حوزه ی مشهد به سبب وجود بارگاه منور رضوی و سابقه ی عالمان دینی این شهر حوزه ای با برکت است ، بر حفظ اصالت و توجه به سنت های اصیل در حوزه علمیه تاکید‌کردند.

در ابتدای دیدار آیت الله سید محمد باقر مصباح گزارشی از اقدامات انجام‌شده در مشهد و‌ برخی کشورهای دنیا پیرامون تاسیس حوزه های علمیه، رسیدگی به امور مستضعفین و تاسیس شبکه‌ ماهواره ای هادی تی وی به محضر معظم له ارائه ‌نمود.