پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی کریمی جهرمی

1403-04-03
|
دیدارها

دیدار آقای دکتر قالیباف

آقای دکتر قالیباف صبح امروز با حضور در دفتر آیت الله العظمی کریمی جهرمی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معظم له ضمن تقدیر از تلاش های رئیس مجلس شورای اسلامی در طول دوران مسئولیت، نیت خالص را سبب ساز ماندگاری اقدامات و خدمات افراد دانسته و فرمودند: بکوشیم در هر مسئولیتی که داریم نیتمان را خالص کنیم و خدا را در هر حال ناظر خود بدانیم اگر اینگونه شد نوع خدمت به مردم و نحوه ی انجام آن بهتر و در نتیجه اثر آن نیز ماندگار خواهد بود.

ایشان مملکت را مملکت امام زمان دانستند و فرمودند: صاحب این مملکت و صاحب این مردم امام زمان ارواحنافداه هستند پس خدمات شما در منظر آن امام مهربان است و اگر خدمتی به این مردم که فرزندان ایشان هستند انجام دهید دل آن حضرت را شاد کرده اید.

معظم له وجود گرانی و مشکلات در جامعه را متذکر شدند و فرمودند: با تمام تلاش هایی که می شود اما آنچه مشخص است این است که زندگی بسیاری از مردم با سختی می گذرد و مردم در تامین نیازهای اولیه خود درمانده شده اند پذیرش همین مطلب و داشتن صداقت در گفتار با مردم سبب آرامش روحی و جلب توجه مردم به مسئولان می شود. که در نهایت همه ی این ها به نفع اسلام خواهد بود.

آیت الله العظمی کریمی جهرمی در پایان این دیدار برای دکتر قالیباف در مسیر خدمت به مردم دعا کردند.

در ابتدای دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و مشارکت مردم، گفت: کشور دارای دارایی های فراوان می باشد و انتخاب مدیر قوی در انتخابات پیش رو باعث کم شدن مشکلات اقتصادی و ایجاد رفاه در زندگی خواهد بود.

 

گزارش تصویری